8. Čistý marketing
Prodávat luxusní zboží je sice lukrativní práce, ale jak je zřejmé, moc prostoru na srandu tu jen tak nenajdete. Musíte si ho vytvořit. A tak jeden prodavač přišel s osvěžením pracovního dne, tedy s originálním nápadem, za který by se nemusel stydět žádný ostřílený markeťák. Výsledek? Neodolatelná nabídka pro zákazníky, kteří si mohou koupit toaletní papír za 3999 dolarů, a k němu jako dárek dostanou diamantový šperk. Tak bingo!
9. Přísný kontrolor vody
Kontrolovat stav vody je prostě třeba, ovšem, aby tahle mravenčí práce nepřinášela otravný stereotyp, je zapotřebí si i tuhle činnost nějak zpestřit. A co třeba tím, že budete kontrolovat, jestli linie vln (bez ohledu na příliv a odliv) přesně sedí na centimetry? Jeden dědula na to šel opravdu originálním způsobem a aby měl maximální přehled, podél pobřeží sázel jeden hřebíček za druhým. Tak tohle na nudu opravdu nevypadá a my chválíme za preciznost. Ale do vody bez bot na téhle pláži z bezpečnostních důvodů nechoďte.
10. Starostlivost na první místě
Hlavně muži v obchodech okukují nejen pěkné slevy, ale když je příležitost, rádi se mrknou i do pěkného dekoltu. Sex prodává, je to tak. V jednom zahraničním obchodě si proto na tyhle čumily vymysleli skvělý trik – dekolt jedné kolegyně zalepili páskou, která působí vtipně a přitom spolehlivě odežene kdejakého šmíráka.
MOHLO BY VÁS ZAJÍMAT
TOP 10 Nejúžasnější optické iluze