Nemůžete se soustředit? 10 tipů, jak při práci nepodléhat rozptýlení

Ať už pracujete v kanceláři, z domova nebo v supermarketu, je snadné se v určitém okamžiku během dne nechat něčím rozptýlit. Udržet se soustředěný při práci může být náročné, přesto je to něco, na čem můžete zapracovat.
soustředit
Je snadné podlehnout při práci rozptýlení. Ale teď tomu bude konec! (foto: depositphotos)

5. Technologie stranou

Moderní technologie jsou hlavním zdrojem rozptylování. Zvažte ztlumení mobilního telefonu a všech nedůležitých příchozích oznámení na chytrých hodinkách nebo jiných zařízeních. Ideálně nemějte mobilní telefon na dosah ruky, nebude vás to tak moc lákat k prokrastinaci.

6. dostatek spánku

Je důležité dostatečně spát, aby bylo možné správně fungovat během dne. Dopřejte si kvalitní spánek, během kterého si váš mozek odpočine a ráno bude připraven zdolávat další výzvy.

7. Zajistěte si pohodlí

Pocit pohodlí při práci může zajistit, že budete mít tendence nechat se mnohem méně něčím rozptýlit nežli tehdy, kdy budete pociťovat nekomfort. Pokud pracujete z domova, můžete nastavit teplotu na úroveň, která vám umožní pohodlí a nosit oblečení, ve kterém se budete cítit uvolněně po celý den. Pokud pracujete v kancelářském prostředí, můžete si přinést předměty, které vám pomohou cítit se příjemně.

Total
0
Shares
Související články
komunikace
Read More

Umíte správně mluvit? 10 tipů pro zefektivnění komunikace

Mezilidské komunikační dovednosti jsou ty, které potřebujete ve svém životě každý den. A to jak v tom profesním, tak i osobním. Jsou to jedny z klíčových dovedností, které byste měli ovládat, jelikož velká část našeho života představuje interakci s lidmi; příbuznými, přáteli, kolegy, nadřízenými a lidmi v terénu. Komunikační dovednosti také hrají důležitou roli při našem kariérním rozvoji. Představte si už jen pracovní pohovor.
Total
0
Share