5. Nebojte se přiznat svoji chybu
Udělat chybu může úplně každý, i nadřízený, ke kterému jeho zaměstnanci vzhlíží. Místo toho, abyste se chybu snažili zamést pod kobereček, nebo ji snad nedej bože chtěli hodit na bedra někoho z vašeho týmu, postavte se k tomu čelem a otevřeně přiznejte, že tohle se vám nepovedlo. Ukažte podřízeným, že i vy jste jen člověk.
6. Nevylévejte si neúspěchy na zaměstnancích
Jsou dny, kdy se prostě nedaří. Kdy se vám od rána všechno sype pod rukama, prostě takový ten den blbec, který čas od času zažije asi úplně každý. Máte-li tendence vylévat si svoji nespokojenost a vztek na svých zaměstnancích, nikdy se v jejich očích nestanete dobrým šéfem. Tohle se prostě nedělá.
7. Nesnažte se vyřešit úplně všechny problémy
Když je někdo postaven do role vedoucího, automaticky se od něho očekává, že vyřeší všechny problémy, které nastanou. Pokud znáte zaměstnance nebo člena týmu, který dokáže zvládnout situaci, pak v každém případě přijměte jejich pomoc.