TOP 10 Nejcennější značky světa

6. Coca-Cola


10x po sobě byla Coca-Cola v minulých letech nejcennější značkou světa. Bohužel, ač nezaznamenává nějaký výrazný pokles, vlastně se její hodnota každý rok trochu zvětšuje, tak jsou jiní giganti, kteří rostou mnohem rychleji. První reklamní kampaň na Coca-Colu vznikla v roce 1886 no a nyní se prodává ve více než 200 zemích po celém světě.
Hodnota značky: 74,286 (oproti roku 2011 nárust 1%)

Total
0
Shares
Související články
Pračka
Read More

10 hledisek, které je potřeba zvážit, při výběru nové pračky

Průměrná životnost nové pračky je přibližně 10 let. Pokud se však nejedná o špičkový odolnější přístroj, doporučuje se výměna po osmi letech. Starší pračky nejsou tak účinné jako nejnovější modely, a tudíž je provází spousta problémů. Starší modely také nemají pokročilejší funkce, které dnes již považujeme za samozřejmé. Mezi ty počítáme samoregulaci množství vody a pracího prostředku na množství prádla v každém cyklu. Nové funkce navíc lépe pečují o oblečení, šetří vodu a také snižují účty za energii. Pojďme se podívat na 10 aspektů, které je důležité vážit před nákupem nové pračky, abyste si vybrali tu opravdu nejlepší pro vaše potřeby a zároveň odpovídala vašim finančním možnostem.
Total
0
Share