Přehlednost
V prvé řadě je dobré zvolit online obchod, který nabízí přehledné řazení zboží. Ideální jsou různé kategorie podle typu oblečení, ročních období či třeba stáří dítěte. Zkuste se pro začátek daným webem na chvilku jen tak toulat a zkoumat, jestli je přehledný a jestli v něm lze intuitivně vše najít. Až poté se pusťte do naplňování virtuálního košíku. Dobrým tipem může být například e-shop Olšákovi.cz.
Cena není vším
Druhým pravidlem je fakt, že cena konkrétního produktu by neměla být jediným a výhradním kritériem. Raději prozkoumejte třeba i cenu a termíny doručování, dostupnost zboží, složitost reklamace a vrácení či třeba celkově zákaznický servis a komunikaci. Často ušetříte pár desítek korun za cenu toho, že vám zboží dojde pozdě, nekvalitně zabalené, nejde jej smysluplně vrátit a zaměstnanci e-shopu s vámi komunikují nepřijatelným způsobem. Dobrou cestou můžou být i různé recenze na sociálních sítích.
Dobrý popis produktů
Dalším dobrým ukazatelem kvality daného obchodu jsou popisky a doprovodné texty produktů. Ideální je, když u každého zboží najdete přesné popisky materiálu, pár slov o střihu či o tom, na jaké aktivity je dětské oblečení vhodné. Kvalitní e-shopy mají na svých stránkách také spoustu dobrých rad k výběru velikosti.
Komunikace se zákazníkem
Posledním, ale zcela zásadním ukazatelem je komunikace se zákazníky, ať už na sociálních sítích nebo v přímé komunikaci přes mail či telefon. Sledujte ochotu poradit vám s výběrem, rychlost reakcí i celkový přístup. Pokud jste někde nakoupili a servis byl hrozný, rozhodně se vyhněte dalším nákupům na stejném místě.